• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68444
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/gmX9
+
-

ساخت و تجهیز 2  ایستگاه هواشناسی در سمنان

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: با کمک مدیران استانی زمینه ساخت 2 ایستگاه هواشناسی و تأمین تجهیزات آنها فراهم می شود. به گزارش ایسنا، «سحر تاج‌بخش مسلمان» در حاشیه سفر به سمنان با اشاره به بازدید خود از این استان، شرایط این استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با اجرای طرح توسعه ملی هواشناسی 2 ایستگاه هواشناسی دیگر در استان ساخته خواهد شد. 

وی با اشاره به اهداف سفر یک‌روزه خود به سمنان افزود: به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر برگزاری شوراهای راهبردی به استان سمنان سفر کرده‌ام و قرار است بعد از بازدید از استان مراتب را به وزیر راه و شهرسازی ارائه دهم. تاج بخش مسلمان از برگزاری نشست‌هایی با مسئولان استان و از جمله استاندار سمنان خبر داد و گفت: در این نشست‌ها مشکلات این استان مطرح شد که این موارد بعد از جمع‌بندی به وزیر راه و شهرسازی ارائه خواهد شد. 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برخی کمبودهای استان در بخش ایستگاه‌های هواشناسی اضافه کرد: علاوه بر بحث ایستگاه‌ها، مباحثی در مورد کمبود نیروی انسانی، نبود برخی تجهیزات و کمبود اعتبارات مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که گزارش آن به وزارتخانه ارائه خواهد شد. رئیس سازمان هواشناسی کشور در پاسخ به پرسشی در مورد ساخت ایستگاه فرودگاه سمنان گفت: این طرح هنوز در مرحله فونداسیون است و تا زمان آغاز رسمی پروازها در فرودگاه، ایستگاه هواشناسی آن نیز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
همچنین رئیس هواشناسی کشور در نشستی با استاندار سمنان به بررسی نیازهای استان در این حوزه پرداخت. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید